SEO-specialist inhuren

Een SEO-specialist analyseert en optimaliseert je website met het doel om beter gevonden te worden. Een hoge positie in Google stelt je in de gelegenheid om nieuwe klanten aan te trekken. Ik zeg zelf altijd: op Google vind je potentiële klanten die naar jou op zoek zijn, zonder het zelf te weten.

SEO Den Bosch begint met een analyse van je website. Een zogeheten SEO-audit. Tijdens deze analyse gebruik ik diverse tools waarmee ik de technische staat van je website bekijk. Als je website wat langer draait zie je vaak dat afbeeldingen niet meer geladen worden en er naar pagina's wordt verwezen die niet meer bestaan. SEO Den Bosch spoort technische fouten op en lost deze op om snel de vindbaarheid van de website te verbeteren.

Huidige vindbaarheid analyseren

Na een technische analayse bekijk ik op welke zoekwoorden je reeds gevonden wordt. Dit doe ik door te kijken in Google Search Console en Google Analytics. Ik bekijk hoe je huidige bezoekers je website bereiken en welke vragen zij aan Google stellen. Vervolgens start ik met een zoekwoorden onderzoek en bekijk ik op welke zoektermen ik veel nieuwe klanten voor je kan bereiken.

Zodra we belangrijke zoektermen hebben verzameld is het tijd voor content. Content zort uiteindelijk echt dat je beter gevonden wordt. Met sterke content trek je bezoeker naar je webiste en overtuig je ze met jou boodschap. Ben je benieuwd naar onze content-strategie? Laat je gegevens achter en we leggen het je gratis uit.

"Functioneel, mooi én goed vindbaar!"

Dennis heeft de website van mijn bedrijf gemaakt. Naast dat deze functioneel en mooi is denkt hij ook aan de SEO. Ook kan ik altijd bij hem terecht voor een aanpassing of uitbreiding van de website.

star star star star star
Wendy de Blouwe
https://studioblouw.nl

Meer traffic, meer leads, meer omzet.

Het doel van SEO is het behalen van de top 5 resultaten in Google. Met een hoge positie in Google en een slimme ingerichte website bereiken we potentiële klanten en zetten we deze aan tot actie. Het aankopen van een product, het aanvragen van een offerte of simpelweg het uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.

Het doel is simpelweg je bedrijf zichtbaar maken voor mensen die op zoek zijn naar informatie over je producten of diensten. Met sterke content en een goede vindbaarheid zorgen we dat je website bovenaan in Google staat op de voor jou meest belangrijke zoektermen.

Alle SEO voordelen

Waarschijnlijk ben je op deze pagina beland omdat je zocht op "SEO Den Bosch", of "SEO Specialist Den Bosch". Met mijn strategie probeer ik dit zoekwoord in te zetten en het zoekwoord als merk aan mijn naam te verbinden.

  • Op meer zoekwoorden gevonden worden
  • Je bedrijf vindbaar maken
  • Je online doelgroep bereiken
  • Relevante bezoekers aantrekken
  • Meer leads en verkopen genereren
  • Je organisatie laten groeien

Ik ben Dennis Adriaansen en met SEO Den Bosch ga ik zorgen dat jouw website beter vindbaar wordt in de zoekresultaten van Google. Noem me SEO-specialist, SEO-expert of vakidioot. Het maakt eigenlijk niet uit. Als je maar weet dat ik als enige doel heb mijn klanten te helpen met een succesvolle en goed vindbare website.

4.8/5

Gemiddelde boordeling

Lopen we tegen problemen aan? Ik los ze altijd zo goed mogelijk op.

10+

Jaar ervaring

Je kiest voor 10 ervaring dus je kiest voor kwaliteit.

56

Bedrijven vindbaar gemaakt

Google is mijn ding. De resultaten spreken voor zich.

Vraag een offerte aan

Zo werkt SEO Den Bosch

Je organisatie beter vindbaar maken vereist een strategische aanpak. Hieronder doorlopen we stappen waarmee we je website hoger in de organische zoekresultaten krijgen en je organisatie beter vindbaar maken.

Stap 1: Zoekwoordonderzoek doen

Als SEO specialist in Den Bosch en omgeving onder zoek ik hoe we de website onder de aandacht willen brengen. Welk vraagstuk lossen we voor de bezoeker op? Met welk probleem zit te bezoeker? En naar welke mogelijke oplossingen is de bezoeker op zoek? Het doel als SEO specialist is om de juiste vragen van de bezoekers te beantwoorden en daarbij de deur open te zetten voor een commerciële opvolging.

Daarnaast onderzoeken we welke zoekwoorden de betreffende bezoekers in Google intypen. Hoe formuleren zij de vraag? En hoe geven wij een doeltreffend antwoord? Wat is het zoekvolume van de gebruikte zoekwoorden? En welke zoekwoorden gebruikt de concurrent?

Een aantal jaar geleden gebruikte we Google anders dan nu. We gebruikte maar een aantal woorden per zoekopdracht (short-tail). Tegenwoordig zijn we gewend hele specifieke vragen te kunnen stellen. Hiervoor gebruiken we dan ook meer woorden met zoekopdracht (long-tail zoekwoorden). Tegenwoordig gebruiken maar liefst 80% van alle mensen meer dan 3 zoektermen in hun zoekopracht.

Stap 2: Technische analyse website

In de SEO wereld besteden we veel aandacht aan de techniek van de website. Wij als SEO specialisten weten hoe Google je website gebruikt en hoe Google bepaalt of je website goed vindbaar is. Het analyseren en optimaliseren van de techniek van de website wordt on-page SEO genoemd. Het plaatsen van zoekwoorden en het correct gebruiken van kopteksten zijn belangrijke onderdelen. Ook bekijkt de SEO specialist of er een sitemap.xml bestand aanwezig is. Dit bestand wordt door Google gebruikt om de pagina's op een website te ontdekken.

Stap 3: Linkprofiel verbeteren (linkbuilding)

Een linkprofiel is een overzicht van alle inkomende linkjes naar de betreffende websites. Google gebruikt linkjes op de relevante en de kwaliteit van pagina's op het web te bepalen. Hier is Google dusdanig goed in geworden dat ze in de jaren 90 uitgroeide tot de populairste zoekmachine van de wereld. De SEO specialist bekijkt hoeveel inkomende linkjes een website bezit en zet een strategie uit om ht aantal links te verhogen.

Stap 4: SEO teksten schrijven

Tot slot analyseert de SEO specialist de content op de website. Zoals je vaker hebt gehoord: content is belangrijk. Als je serieus bent over SEO zul je net zo serieus moeten zijn over de content op je pagina's. Samen met de SEO specialist moet je de perfecte balans vinden tussen SEO teksten en teksten die zorgen voor de hoogste conversie.

Wat kost SEO specialist Den Bosch?

Wat kost SEO? Dat is een lastige vraag. Dat is namelijk van verschillende zaken afhankelijk. Kort gezegd kan de SEO specialist verschillende werkwijze toepassen. Dit kan zijn in een adviserende rol of de SEO specialist kan daadwerkelijk aan de slag met het schrijven van SEO teksten of het inzetten van de linkbuilding stratgie. Ik bied als SEO specialist mijn diensten aan vanaf € 125 euro per uur.

De kosten van SEO zijn afhankelijk van veel variabelen. Alvorens je een prijs kan bepalen, zal een SEO-speecialist kijken naar je huidige naamsbekendheid en zichtbaarheid in organische zoekopdrachten , bedrijfsdoelen en doelgroep.

Prijzen zijn ook afhankelijk van de expertise van de SEO-specialist - zoals met zoveel dingen in het leven, krijg je waar je voor betaalt. De gemiddelde kosten voor Nederlandse bureaus zijn € 100 tot € 250 per uur of € 2.500 tot € 30.000 per maand, maar dit varieert sterk.

SEO specialist in Den Bosch

Mijn naam is Dennis. Ik ben al enkele jaren bezig met SEO, net als alle andere zaken die met websites te maken hebben. Als ontwikkelaar bouw ik graag nieuwe sites, en door de jaren heen heb ik geleerd hoe ik deze sites vindbaar maak in Google. Tegenwoordig geef ik advies aan bedrijven hoe ze beter zichtbaar worden in zoekmachines en hun bedrijf vindbaar maken.

SEO-specialst voor bedrijven

Enterprise SEO is een bijzonder vak. Of het nu gaat om de grootte van de site of de grootte van het bedrijf, SEO voor ondernemingen vraagt ​​om meer verantwoordelijkheid.

Het beheren van bedrijfs-SEO vraagt ​​om een ​​verandering in tactiek, niet alleen om het opschalen van SEO-praktijken voor kleine bedrijven. De processen, mentaliteit en referentiekader voor enterprise SEO vragen om expertise en visie. Je moet een bedrijf kiezen dat een volledige trechterstrategie creëert die langdurige resultaten oplevert.

Die volledige trechterstrategie moet unieke inhoud, digitale PR met hoge autoriteit, betaald zoeken, linkbuilding en diepgaande site-optimalisatie bevatten. Je kunt veel organisch verkeer naar je site leiden, maar alleen als je werkt met een bedrijf dat weet wat het doet.

Dat is waar ik van pas kom.

Hoe? Eerst identificeren ik de unieke uitdagingen en kansen van je bedrijf. Ik vergelijk dat met diepgaande informatie over je concurrenten om te zien waar je snel resultaat kunt behalen.

Vervolgens houw ik een strategische roadmap op maat. Ik kijk naar het hele plaatje om voor elke mogelijkheid een passende oplossing te creëren. Elke pixel van je website is wordt geoptimaliseerd en gevuld met hoogwaardig backlinks van hoge autoriteit.

Waarom is SEO duur?

Als een salespersoon je verliedt om geld te besteden aan betaald zoeken, let dan nog even op. Het is algemeen bekend dat betaald zoeken alleen maar duurder blijft worden. Hoe meer partijen bieden op een zoekwoord, hoe hoger het bedrag. En het resultaat is niet altijd lonend. Kies er voor om je budget te investeren in SEO en kies voor langetermijn effect. In tegenstelling tot betaald zoeken, wordt de investering in SEO goedkoper naarmate je langer blijvt investeren.

Als het goed is natuurlijk. Maar daar ga ik voor zorgen.

Goede SEO is niet goedkoop. Dat zou ook niet moeten - je betaalt de SEO expert voor zijn expertise als voor zijn tijd. Laten we eens kijken naar enkele redenen waarom SEO kost wat het kost, en waarom het de deuk in je budget meer dan waard is.

Ervaring van de aanbieder

Zoals we al zeiden, hoe meer je betaalt, hoe beter de service die je krijgt. SEO bureaus met jarenlange ervaring kunnen hogere tarieven rekenen omdat ze resultaat boeken. Het is ook handig om een ​​aanbieder te kiezen met ervaring in uw specifieke branche.

Veelgestelde vragen

close

Heb je vragen over je nieuwe website?
Neem contact op.